Want ik geloof dat er voor jou als trouwleverancier stellen zijn waarmee je compleet de connectie voelt en dat hierdoor je werk nog fantastischer maakt!

Een belangrijke vondst voor jouw onderneming...

Deze kennis is er niet alleen voor Nederlandse bruiloften, ook voor bruiloften over de grens is dit perfect toe te passen.

Nog een bonus: deze kennis kan je gebruiken op elk platform waarop jij je diensten laat zien aan toekomstige bruidsparen.

En heb je na het toepassen van deze guide nog marketing technische vragen? Kom gewoon weer naar mij toe en dan help ik je met veel plezier verder!

Daarom laat ik je in mijn nieuwste guide in simpele stappen zien hoe jij je favoriete doelgroep vindt tussen alle verschillende stellen die gaan trouwen.  Hierdoor word je marketing makkelijker, je werk veel leuker en de samenwerking met je klanten helemaal geweldig!

De kennis van je favoriete doelgroep is kennis die in heel je carrière waardevol blijft. En heb je in de toekomst het idee dat je doelgroep aan het veranderen is? Dan pak je de guide er weer bij en herhaal je de simpele stappen!


Ik wil deze guide!

Ik wil deze guide!

De investering voor deze guide is 69 euro exclusief BTW. En side note: dat is een investering die je over 10 jaar er nog steeds uit kan halen. 


Wat is de investering?

Ik ga ervoor!

Dit GIFje geeft je een mini inkijkje in de grote waarde die deze guide je brengt: 15 zorgvuldig gecreëerde pagina's die je voor altijd bij je kan dragen op je telefoon. laptop of tablet.  En 15 zorgvuldige gecreëerde pagina's die ik met heel veel liefde aan je geef! 


Het toepassen van deze guide vraagt ongeveer 3 tot 4 uur van je tijd. Tijd die je meteen op één dag kan investeren of die je verspreidt op meerdere dagen, zodat je er iets langer over na kan denken. Die keuze is aan jou!

“Na het trouwseizoen is het altijd fijn om te kijken van welke bruidstaarten mijn hart een sprongetje maakt en waar ik naar toe wil voor het volgende seizoen. Het template van Denise geeft eenvoudige handvaten om er weer even goed bij stil te staan welke bruidsparen ik aan wil spreken. Met het handig invulbaar template heb ik weer een goed overzicht van welke bruidsparen mijn ideale klanten zijn en hoe ik hen kan bereiken.”

Angelique van Bakverhalen over haar ervaring met deze guide

Ik wil deze guide!

Via welke kanalen je je favoriete doelgroep het beste kan bereiken

Voor wie je je content en website maakt & schrijft.

Voor wie je graag wil werken dus welke opdrachten je beter wel en niet kan aannemen

Wanneer je je doelgroep het beste bereikt

Wat weet je na het toepassen van de guide?

Ik als je investeert in mijn guide. Ik kijk zo uit naar de waardevolle informatie die jij eruit gaat halen!

Ik wil ook meer plezier in mijn werk!